About my Blog

But I must explain to you how all this mistaken idea of denouncing pleasure and praising pain was born and I will give you a complete account of the system, and expound the actual teachings of the great explorer of the truth, the master-builder of human happiness. No one rejects, dislikes, or avoids pleasure itself, because it is pleasure, but because those who do not know how to pursue pleasure rationally encounter consequences that are extremely painful.

Friday, September 10, 2010

welkam2myself

assalamualaikum semua..hari ni aku baru nk meng'create' blog tuk dri sendiri..nama blog aku aku.ramarama.cantek..xtau la kenapa aku letak nama ni..mb ak penah minat kat butterfly..tp 2 dah lama..skang bese2 je..hari ni gk adalah hari raya aidilftri 2010..aku xde ap nak buat,jz duk umah tdo..pagi je aku agk bz layan ank buah kesayangan aku, hidayatul aishah..hehe..ape lagi nak cite nie?ok la kot sbgai pmulaan..org len dh berzaman agkny ade blog,aku baru hari ni terdetik nk buat..nth la, ak takut sbb byk ak dgr org slah guna blog ni tuk kepentingan sendiri, lmn web sosial la, ape la..tapi kta yg ade sedikit iman di dada ni, harap teguhkan iman dan prndirian agar kta xmnyalah gunakn blog@ laman web sosial ni utk mengutuk@myalahkan@memburukkn org..salah tu..tjuan ak buat blog ni nak berkongsi2 pngalamn diri sdri dan gak idea ni tercetus drp supervisor ak dr norizan ahmad.beliau dg sorg lagi lec bg idea buatla blog spy diorg dpt tgk@update bile ak n kwn2 seperjuangn ak dh posting nanti..hehe..tq dr norizan&pn normah..sebelum aku mgundurkan dri, aku nak mengucapkn selamat dtg kat diri aku..hehe..selamat datang ramarama cantek!hehe..




ni gambar pagi tadi..aku ngn adik dan ank buah aku yg comel..hehe






jelitawan lam rumah aku..hehe..selamat hari raya semua =)

0 comments:

Post a Comment