About my Blog

But I must explain to you how all this mistaken idea of denouncing pleasure and praising pain was born and I will give you a complete account of the system, and expound the actual teachings of the great explorer of the truth, the master-builder of human happiness. No one rejects, dislikes, or avoids pleasure itself, because it is pleasure, but because those who do not know how to pursue pleasure rationally encounter consequences that are extremely painful.

Monday, September 13, 2010

i wont let u hurt anymore...


lebih setahun berlalu..namu hati ini masih mengingatimu..xpernah sedetik pun utk melupakanmu..

aku tetap akan cintakan dia sampai akhir hayat aku..
aku xtau di mana dia..
aku xtau apa dia buat..
aku xtau dia shat ke x..
aku xtau dia ingt aku ke x..
ak xtau dia cntakan aku lagi ke x..
ak xtau sama ada diatau ke x yg aku masih cntakan dia sepenuh hati aku..
tp yg aku pasti+yakin..

hanya Allah Yang Maha Mengetahui..
hanya pd Dia aku pnjatkan doa utk kesejahteraannya..
hnya pd Dia aku sandarkan harapan agar aku dapat bertemu kembali dengan insan yg terlalu istimewa dalam hdup aku..
hnya pd Dia tmpat aku mengadu..
hnya pd Dia tmpat aku menyerahkan jiwa raga aku..
jika sekiranya tiada jodoh antara kami, aku redha..
ap yg aku harapkan agar dia sentiasa bhagia dgn kehidupannya..
aku bahagia jika dia bahagia..
aku derita jika dia sengsara..

4thun usia perkenalan kami..msuk tahun ke3 bdai melanda..wlupun hakikatnya bdai sentiasa melanda hubungn kami..namun aku kuat utk pertahankannya agar tidak mudah dilanda bdai..
pelbagai onak dan duri telah kami tempuhi..
pelbagai ranjau telah kami harungi..
pelbagai ujian telah kami lewati..

aku harap aku akan cekal hadapi segala kemungkinan..
namun yang pasti cinta fitrah di hati aku sentiasa untuknya..
akanku bawa cinta fitrah ini hingga hujung nyawaku..
namun aku gusar andai cnta ftrah ini mampu utk menggoyahkan cinta hakiki..
cinta hakiki yg abadi hanya utk Allah dan RasulNya...

dengarlah wahai kekasih, bicaraku sesungguhnya aku menyintaimu seadanya..
dlm dunia ini sebelum aku meninggalkan dunia yg fana..
aku ingin bercinta denganmu secara halal..
aku ingin bercinta denganmu di alam yg kekal abadi..
namun itu semua ketentuan Ilahi..
aku hnya hamba yg lemah lagi hina..





dedikasi ini khas ditujukan buat seseorang yang begitu bermakna buat diriku..

ZARUL HAKIMI BIN IKHWAN..
saya tetap menyintai awak selagi hayat dikandung badan...

                                                      saya masih menyimpannya..

habes suda sesi jiwang menjiwang kali ini..hehe..
semoga bertemu lagi...

0 comments:

Post a Comment